برگزاری ویژه برنامه های ولادت حضرت فاطمه (س) در یادمان های راهیان نور ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 94
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام کاظم زادگان، ارشد عقیدتی سیاسی های ارتش در جنوب غرب کشور گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر؛ در ایستگاه ها، یادمان ها و نمایشگاه های راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور ویژه برنامه هایی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام کاظم زادگان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش با اعلام مطلب فوق افزود: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور تعدادی از قاریان ممتاز کشور و ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم مدیحه سرایی و پخش سرودها و نواهای مذهبی ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پخش شیرینی و شربت و اهدای گل و هدایای فرهنگی به بانوان و مادران حاضر در ایستگاه ها و یادمان های راهیان نور از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این روز تدارک دیده شده است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال بسیار خوب هموطنان از فعالیت های راهیان نور نیروی زمینی ارتش در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور گفت: ان شاء الله با استفاده از تجربه امسال، نظرسنجی های انجام شده و پیشنهادهای مردم قدرشناس ایران اسلامی که از ایستگاه ها و یادمان ها بازدید کردند بتوانیم برای سالهای آینده میزبانی بهتر و شایسته تری از زائران سرزمین های نور داشته باشیم.  

وی در پایان از کلیه دست اندر کاران قرارگاه رسانه ای بسیج سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و خبرنگاران و گروه های اعزامی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات عقیدتی سیاسی تابعه این سازمان، قرارگاه راهیان نور آجا، آحاد فرماندهان و رزمندگان یگان های مستقر در مناطق عملیاتی و همچنین پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جهت انعکاس و پوشش خبری و رسانه ای مناسب فعالیتهای راهیان نور ارتش تشکر و قدردانی کرد.




:: برچسب‌ها: عقیدتی ، ارتش ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: